Jean-Michel Jarre: Electronica World Tour (Cluj 2016)

O MÂNĂ DE CUVINTE

Întotdeauna am visat să îl văd pe Jean-Michel Jarre la… Polivalentă, în Bucureşti! Da, bineînţeles că era doar un vis fără temei, din două motive simple:
1. Indoor? Nu face. (Pe atunci era evident pentru oricine, dar asta nu mă împiedica să insist în dorinţă.)
2. Bucureşti?! Şi ce ziceai că făcea marmota, în tot timpul ăsta?!
Şi totuşi?! Când am aflat,fără a sta pe gânduri, am exclamat: vreau şi eu! Abia la câteva secunde distanţă am fost în stare să bâigui un: deci… SE POATE! Da! Se pare că absolut orice se poate, doar astrele să fie aliniate pe coarda sensibilă…
Un spectacol de scurtă durată, intim şi fără efecte speciale, mai mult pentru a oferi ocazia unei apropieri şi o prezentare a instrumentelor. Fapt care a lăsat şi victime – dezamăgiţi care, neprimind în schimb un show gigantic (Sală, spaţiu închis, despre ce vorbim?!), au ajuns rapid la…

Vezi articol original 1.025 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

