Tort cu cireşe pe Aerodromul „Gheorghe Bănciulescu” din Strejnic

O MÂNĂ DE CUVINTE

Am primit invitaţia la aniversarea unor prieteni dragi, Aeroclubul Teritorial „Gheorghe Bănciulescu” împlineşte o vârstă frumoasă şi rotundă, 80 de ani! Păi, spuneţi şi domniile voastre, puteam eu să lipsesc?! Strejnicul, care îşi trimite în fiecare zi cu soare zbârnâit de motor către fereastra încă nedeschisă, pentru a-mi înveseli dimineţile, e în mare sărbătoare, iar eu să umblu prin alte părţi?! Aşa ceva îmi este peste poate! Primul show aerian din an este, în mod tradiţional – calendaristic, dar întâmplarea face să fie un mic dar! – la Strejnic! După lungile luni de iarnă, aici se reînnoadă firul poveştilor cu elice, aici se ţes frazele din albastrul cerului, fraze întrerupte doar de geroasa iarnă cu ai ei nămeţi… Cu rugăciunea dedicată: „Cer albastru cu norişori albi!” pe buze, aştept ca vremea să confirme evenimentul şi pregătesc arsenalul din dotare. E vechi-nou şi încă mai am ceva dificultăţi în acomodare, dar…

Vezi articol original 516 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

