O cafea la nisip, vă rog!

O MÂNĂ DE CUVINTE

În urmă cu ceva timp, mi-am amintit de o dorinţă neîmplinită încă: să gust o cafea la nisip…

Amintire din copilărie, de pe când nu ştiam aroma acestei licori, păstrasem o datorie de onoare papilelor gustative. Fascinaţia procedeului de preparare rămăsese vie, iar dorinţa trebuia musai împlinită.

Sigur! Dar… Cum?!

Era al treilea an în care bombardam pe toată lumea cu întrebarea devenită clasică: Unde, în Constanţa, pot bea o cafea la nisip? Iar răspunsul încă refuza să apară… În criză de timp, asaltez internetul şi… Aflu!

Aici! „Arabica The Coffee Shop!”

ACS

Atât de simplu de ajuns şi totuşi… Când turiştii nu cunosc aproape deloc oraşul – pe care l-au vizitat de câteva ori! – şi cele mai simple lucruri se complică. După o plimbare lungă pe străzi, nimerim, în sfârşit:

DSCF9115

Nu mică mi-a fost bucuria. Au, oare?! Nu voi părăsi locul cu acea frustrare cu care deja am început…

Vezi articol original 256 de cuvinte mai mult

2 răspunsuri la „O cafea la nisip, vă rog!

  1. … imi aduc aminte de vremea copilariei, cand mergeam cu parintii mei la o terasa pentru a bea cafea la nisip … era servita de un ospatar ( imbracat in haine turcesti 🙂 ) …
    … avea acea cafea un mirosss si o aromaaa … 🙂

    • Doar hainele turceşti au lipsit, mirosul şi aroma… Cred ca orice cafenea care vrea să îşi merite numele ar trebui să ofere şi cafeaua la nisip… Mă miră faptul că sunt atât de puţine…Este ceva ce trebuie încercat de fiecare, măcar o dată.

Lasă un răspuns

