Concert la iarbă verde: Andre Rieu

 

O MÂNĂ DE CUVINTE

Se pregăteşte o serie de concerte la Bucureşti… Minunat! Vreau şi eu!

De cum se pun biletele în vanzare, intru să rezerv unul. Mai sunt câteva luni bune, dar… Ce e în mână e singurul lucru sigur! În aer liber… Sigur preţurile sunt convenabile. Da… Sigur că da! Pot să cred asta o mie de ani, cu condiţia să nu văd preţurile! Începând de la 200 de lei…

Rămân mută pentru câteva secunde.

E clar. Nu mai vreau.

Uit repede de eveniment, pentru a-mi asigura liniştea buzunarului. Altfel cine ştie ce idee îmi mai vine!

În ciuda preţului, biletele se vând rapid. Interesant. Întotdeauna am gândit că o propagandă bine realizată,  poate umple orice sală, chiar şi la noi. Dar, ori nu s-a făcut o propagandă evidentă, ori am uitat eu cu totul, că n-am prea observat. şi totuşi… Siteurile dedicate afişeaza „epuizat” în dreptul mai multor categorii, iar preţul…

Vezi articol original 1.444 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

