Ziua Naţională a României

O MÂNĂ DE CUVINTE

Ploieşti, 2014

Există lucruri pe care ar trebui să le facem măcar o dată, în viaţă. Unul dintre ele este să mergem la parada militară, de Ziua Naţională. Altul… Să mergem la parada militară, de Ziua Naţională, în propriul oraş!

Iată-mă, deci, printre fulgi deşi de nea, străbătând Ploieştiul pentru a face o… nefăcută.

Cine s-a gândit că va ninge?! Nici măcar eu!…

DSC00505

Îmi cam încurca socotelile zăpada asta, dar, în ciuda a tot, eram nevoită să recunosc farmecul adăugat astfel acestei zile.

Înfofolită ca o Dochie, deplângând fularul uitat acasă, mă strecor (cu greu) prin mulţime. Da, mulţime chiar! Zăpada nu a împiedicat ploieştenii să iasă din case şi iată-i adunaţi, cu mic, cu mare, la statuia uriasă a lui Mihai Viteazul. Statuie pe care, din poziţia în care mă aflam… nu o vedeam deloc, fie vorba între noi.

Nu-i nimic, aveam să o văd mai târziu.

1dec20140029
1dec20140032

Număr, cu…

Vezi articol original 205 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

