Parasutist la 10 ani

Mihnea RITES

Asa a vazut tata lansarea mea cu parasuta:

După ce a văzut atâtea filme cu parașutiști, a auzit atâtea povești siropoase, a fost martorul atâtor lansări cu parașuta, atât de la sol cât și din avion, Mihnea a decis: vreau și eu să sar cu parașuta.

Măi tată – îi zic, ar trebui să mai aștepți un pic, să te maturizezi.

Adevărul e altul. Trecând de atâtea ori pe muchia dintre a fi și a nu mai fi pe lumea asta, nu mi-e tot una să imi vad copilul pășind în gol de la mare înălțime, apoi încercând să-și asigure o aterizare cât mai reușită.

Dar acest vis al meu s-a spulberat când Laura a decis că Mihnea va sări din avion cu ocazia zilei sale de naștere. Evident, m-a întrebat formal dacă sunt de acord.

Determinarea lui Mihnea completată de acceptul mamei sale, m-au făcut și pe mine să…

Vezi articol original 491 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

