Parasutistii, cercetasii…si Ziua Marinei !

Constanţa, 14 august.

Navele Forţelor Navale sunt deja în larg. Le privim cu drag şi le spunem „Pe mâine”!

Astăzi suntem invitaţi la Muzeul Marinei pentru o acţiune comună „Suntem Romania!”,  unitatea de cercetasi „Baden PowellP Bucuresti şi Fundatia „General Grigore Bastan”.

Îl las pe Nemo Toujours de la „Suntem România!” să vă povestească ce s-a întâmplat acolo, eu fiind doar fotograf şi… vizitator extrem de curios…

Un sigur regret: aş fi vrut să avem mai mult timp, muzeul trezindu-mi la viaţă întreaga curiozitate de care sunt capabilă! Sper să revin într-o zi. Dacă treceţi prin Constanţa, nu-l ocoliţi!

Vă voi spune foarte curând şi ce am descoperit acolo, dar, până atunci, haideţi să vedem ce ne-a îndemnat să-i trecem pragul:

 

„Desi ajunsesera in Constanta la 06.00 AM (adica de dimineata) si pana la orele 16.00 cand am reusit sa ne intalnim in fata Muzeului Marinei la raport cercetasii au avut un program de vizita a Institutului de Cercetari Marine plus…o baie magistrala si de neuitat in valurile marii (zau, a fost o caldura pe 14 si 15 august …!) si au venit cam obositi,i-am gasit aliniati in faţa Muzeului si in momentul in

Cercetasii salutand impreuna cu amfitrionul parsutist rezervist

care eu am strigat „Atentiune” si am predat comanda lui Pavel care a redevenit si el instantaneu militar, toti au „plonjat” in lumea ce le fusese pregatita de pasionatul nostru prieten care, facand analogia intre ceea ce sunt ei, ca cercetasi acum, in zilele noastre, si ceea ce a fost el ca pregătire si indatoriri pentru Tzara si popor, efectiv i-a cointeresat in ora de istorie pe care le-a pregatit-o, istorie a unei arme despre care se cunosc prea putine, o arma deosebit de importanta pentru o armata moderna, eficienta, operativa.” Continuarea, pe „Suntem România!”

Un răspuns la „Parasutistii, cercetasii…si Ziua Marinei !

  1. Pingback: Parasutistii, cercetasii…si Ziua Marinei ! | O MÂNĂ DE CUVINTE·

Lasă un răspuns

