“LA MULŢI ANI!”, între cer şi apă…

O MÂNĂ DE CUVINTE

Ziua Marinei pe Fregata 111 Mărăşeşti

(La mulţi ani, Oameni ai mării!)

DSCF3580 Împreună cu Domnul Comandor Cornel Cojocaru – Comandant al Fregatei „Mărăşeşti”

14 august 2012
Pradă emoţiilor şi cu un avânt teribil, aştept plecarea spre litoral. Aşa se spune, “litoral”, nu? Pentru că, de fapt, eu plecam spre Constanţa, pentru a fi prezentă, pentru prima dată, la festivităţile organizate cu ocazia Zilei Marinei. Mereu în contratimp, mereu ivindu-se alte şi alte lucruri, am reuşit să le ratez in fiecare an, până acum. Cu siguranţă s-ar fi întâmplat la fel şi anul acesta, dacă nu aş fi apucat să spun: „Chit că zbor şi tot ajung” ! Mai ales că, doar cu o zi înainte, aflasem ceva ce mă făcuse să mă şi văd luându-mi zborul la propriu, şi anume: „Urci pe Mărăşeşti!” Păi MIG mă fac, dacă trebuie! Nu însă fără o teamă instantanee: “Dar dacă am rău de…

Vezi articol original 3.805 cuvinte mai mult

