Cu picioarele în… „Judeţ”

Vale Prahovei: un loc bun de plimbare…

Valea_Prahovei028

Valea_Prahovei029

Şi de joacă:

Valea_Prahovei027

Valea_Prahovei016

Monstru în apă!

Valea_Prahovei018

Valea_Prahovei017

Valea_Prahovei005

Ura! Te-am gasit!

Valea_Prahovei024

Am găsit-o!

Valea_Prahovei020

Acolo să stai, da?!

Valea_Prahovei021

 

Hm… Asta arata mai bine ca mine!

Valea_Prahovei023

Şi îşi face de cap! Nu-i a mea!

Valea_Prahovei025

Eu: Pleacă d’acolo!

Ea: Dă-te jos de pe mine!

Valea_Prahovei019

Dacă nu mă uit… n-o văd. Am scăpat de ea?

Valea_Prahovei022

 

Valea_Prahovei030

La joacă.

 

3 răspunsuri la „Cu picioarele în… „Judeţ”

Lasă un răspuns

