Aventura BIAS 2014

O MÂNĂ DE CUVINTE

22 iunie 2014

Ora 08:00

Cine iubeşte aviaţia este deja în drum spre Romaero Băneasa. Foarte curând se va da startul pentru a VI-a ediţie BIAS (Bucharest Internaţional Air Show)!

afisBIAS2014

Eu… Stau cuminte pe scaun, în faţa secţiei de chirurgie plastică a Spitalului Judeţean.

Aştept.

În cele din urmă, medicul îşi aminteşte de mine şi mă expediază la UPU. Sunt înregistrată la urgenţe şi mă întorc la chirurgie.

Aştept.

Prin cap mi se învârt avioane…

Din nou îşi aminteşte medicul de mine şi mă expediază la UPU – pentru internare. Am grijă să mă asigur că internarea de o zi nu mă obligă să stau prin spital mai mult decât mi s-a promis iniţial şi revin în secţia de chirurgie cu hârtia în dinţi. Nu înainte de a trece pe la garderobă – internare, pijama şi papuci! Nu se putea fără, după cum mă atenţionase medicul când încă mai încerca…

Vezi articol original 1.506 cuvinte mai mult

