Zilele Muzeului Militar Naţional „Regele Ferdinand I”

O MÂNĂ DE CUVINTE

Deşi nu sunt deloc adepta muzeelor, preferinţa mea îndreptându-se către spaţiul deschis, Muzeul Militar se numără printre rarele pe care le-aş vizita ori de câte ori mi s-ar oferi ocazia. De la expoziţia de machete de la parter până la anii 2000, în doar două ore străbaţi epocile mai repede şi mai eficient decât la orice oră de istorie. Dacă eşti suficient de atent poţi chiar pleca  de acolo păstrând în memorie informaţii pe care nu credeai a le reţine vreodată. Ba mai mult, cu o curiozitate nebănuită de afla ceva în plus!

Eu am păstrat încă atât de bine exponatele în memorie, încât am străbătut rapid clădirea muzeului pentru a ajunge acolo unde se află cele mai interesante maşinării: în curte.

Acolo unde mă aşteptau TAB-urile şi tancurile…

MA0003MA0009

Surpriză! Totul era în sărbătoare, nu doar oamenii! Nimic nu semăna cu ce îmi aminteam: un peisaj dezolant, un cimitir uitat…

Vezi articol original 267 de cuvinte mai mult

Un răspuns la „Zilele Muzeului Militar Naţional „Regele Ferdinand I”

Lasă un răspuns

