Boeing 737 la Ploieşti

„Boeing-ul 737-200 de 37 de metri este transportat de la Bacau la Ploiesti. Destinatia finala? Ploiesti West Park, cel mai mare parc industrial si logistic din SE Europei. Scopul? Va fi transformat intr-o cafenea, accesibila din Autostrada A3.” anunţa PROtv în urmă cu 2 ani.

De atunci… l-am căutat. Am întrebat… Nimic. Parcă i se pierduse urma!

Astăzi, în sfârşit, l-am găsit!

avionulparasit0006

…sau… ce a mai rămas din el…

avionulparasit0020

Am găsit un avion cuminte, aşteptând ca cineva să îşi amintească şi de el. Ce va urma, nu se ştie. Dar nu vroiam să aud că a dispărut fără ca măcar să-i fi acordat un zâmbet…

L-am înconjurat cu mare drag, l-am cercetat pe toate părţile…

avionulparasit0003

Da, era interesant chiar şi acolo!

Dar… este bine păzit de un „dulău” fioros care şi-a arătat colţii şi ne-a alungat…

În loc să ne alerge să ne plătească pentru reclamă gratuită!

Galeria completă o găsiţi AICI

Mulţumesc celor care m-au ajutat să-i dau de urmă!

 

 

 

3 răspunsuri la „Boeing 737 la Ploieşti

Lasă un răspuns

