CE…

Daca ar fi să iau cu mine, pe o insulă pustie:

O carte :  (cred că) aş lua „La răscruce de vânturi”.  Cred, pentru că, dacă aş avea timp de gândire, sunt prea multe.

O melodie: aş spune „Wish you were here”, Pink Floyd. DAR… sunt pe o insulă pustie!!! CE MĂ FAC?! Ori înec insula, ori iau altceva din greşeală.

Un film: sunt trei, le iau pe toate. Ştiu, n-am voie… Intre Giorgino, Dead Man si Arizona Dreams, n-as şti ce să aleg. Aş lua unul, fără să mă uit ce-am luat, şi aş regreta tot timpul că nu am nimerit unul dintre celelalte două.

Un clip: în sfârşit, o alegere simplă. Pentru că ador zăpada, ce ar fi mai bun decât zăpada de acasă, zăpada „mea”? Şi cum, oricum, am ajuns pe o insulă pustie… merge şi textul…

Un tablou: Ştiu ce-aş lua, dar mai întâi să-l găsesc, îl caut de mulţi ani şi nu am reuşit să-l găsesc. Am doar o bănuiala că ar fi ceva de Max Ernst. Dacă il găsesc, îl iau. Dacă nu…

tot aş avea nevoie de un ceas…

Un animal: o mâţă, (că poate ţine loc şi de arici, şi de maimuţă, şi de veveriţă)
Un obiect: un cuţit, să am si eu ceva util la mine (curios, şi cu aparatul foto ce fac?! 🙂 )
O persoană: da, sigur! De parca ar vrea cineva să meargă pe o insula pustie! pffffffffff

6 răspunsuri la „CE…

  1. Cutitul este cel mai util dintre toate.
    Trebuie sa remarc ca mie-mi plac atat de mult, incat niciodata nu am destule, sau mai corect spus, n-am gasit inca ceva care sa-mi placa cu adevarat. 🙂

Lasă un răspuns

