Zoo

(Treceţi cursorul peste imagini pentru a vizualiza descrierile.)

Ronţăim, Măria Ta!

zoo0004

N-am furat nimic, să mi se-nroşească nasu’!

Tulburăm apa! La – la – li – la tra – la – la!…

zoo0033

Pfff… Nu am chef (de vorbă) azi!

zoo0013

Care? Cine? UNDE?!

zoo0020

M-am plictisit…

zoo0015

Ha! Uite ceva interesant…

zoo0017

Cu mine nu se joacă nimeni… Nu vreţi voi să coborâţi să…

…nici gând, Moş Martine!

zoo0014

Cine-s ăştia?!

zoo0036

Nu ştiu, da-s ciudaţi rău!… Merg cu picioarele în sus!

zoo0007

Iar ai mâncat ciocolată…

CIOCOLATĂĂĂ?!

zoo0021

Aiurea, ciocolata am halit-o noi…

zoo0026

Nesătuii ăştia… M-am supărat!

zoo0039

Şi eu! De când am terminat cura visez la o bucăţică…

zoo0034

Şi eu… din tine…

zoo0035

Am găsit ceva!

zoo0038

A găsit! A găsit! Ăăăă… Ce-ai găsit?!

zoo0037

Nu ştiu, c-am înghiţit…

zoo0036

Mor de râs…

Hei,

zoo0030

Răţuşca cea urâtă!

zoo0032

URÂTĂ, zici?!

Nu! Cine, EU?! Nici gând! Pardon! Scuzaţi! Am… plecat!

3 răspunsuri la „Zoo

  1. Ori la zoo, ori aici pot s-admir în detaliu animăluţe ! Am zăbovit cam multişor şi parol că nu m-a muşcat nici măcar o furnică! Cred că de aceea mi-a plăcut blogul tău!
    Crăciun fericit!

Lasă un răspuns

