Tunete şi fulgere

Uneori îmi tună şi-mi fulgeră…

Această prezentare necesită JavaScript.

14 răspunsuri la „Tunete şi fulgere

    • Mmmm… da… Şi mai bine e în …poze 🙂 Nu de alta, dar unul era chiar la foarte mare distanţă când şi-a pus în minte să-mi arate ce zgomot poate face. M-a cam… liniştit. 🙂

    • E fascinant să încerci. Iar când constaţi că n-ai prins nici unul… abia aştepţi următoarea dezlănţuire. Poate o să mai încerc, cu prima ocazie. Sper să nu-mi mai bubuie vreunul ]n cap să mă sperie de tot… Mă bucur că-ţi plac 🙂

  1. Foarte frumoasa fotografiile!
    Si mie imi place foarte mult cand tuna si cand fulgera…de multe ori, ma uit la felgere…cu o oarecare teama, insa! 🙂
    Felicitari!

    • Merci beaucoup d’etre venue! En ce qui concerne les barrieres du language, j’espere que cela ne soit pas un probleme. Il y a un translateur google en ligne qui marche, de temps en temps. Cela peut aider un tout petit peu… Joyeuses fetes a toi aussi et une annee 2014 pleine de bonheur!

Lasă un răspuns

