Un vârcolac a înghiţit soarele!

Se anunţa un încântător apus de soare…

apusiarna0019

Până când… Un vârcolac-balaur se pregătea să mi-l înghită! Pe EL, pe Soare! Cu apus cu tot!

apusiarna0020

varcolacsoare0004

Am strigat la el, am încercat să-l înduplec, m-am rugat, l-am fluierat… Dar n-a fost chip să îl împiedic…

L-a înghiţit! Pe tot!

apusiarna0005

apusiarna0002

A rămas, singură, Luna…

varcolacsoare0005

Pentru unii, efectul a fost… devastator…

varcolacsoare0006

15 răspunsuri la „Un vârcolac a înghiţit soarele!

  1. Pingback: Un vârcolac a înghiţit soarele! | prin preajma·

  2. Was running through the photos, thinking „Magic, stunning, beautiful” – and then came upon the last one! Made me laugh 🙂

Lasă un răspuns

