13 septembrie – Ziua Pompierilor din România

Ora 6:00

Primul lucru, verific buletinul meteo – adică… scot capul pe geam: brrr, înnorat şi rece! Mă încrunt la norii plumburii şi le zic vreo două (blând, că altfel se supără şi nu mă mai ascultă!): “Sunt două evenimente azi, nici să nu îndrăzniţi să vă gândiţi să plouaţi! Vă împrăştiaţi binişor şi vă căutaţi frumuşel de drum mai departe!”

N-am prea mult timp de stat la discuţii cu ei, sunt multe de făcut. Şi repede!  ZiuaPompierilor201300050

Voi încerca să ajung la Expoziţia organizată de Pompieri. Cu ajutorul lui A. (grăbită ca şi mine să ne întoarcem în Ploieşti mai repede decât aveam de gând să plecăm) şi cu mult noroc, poate voi reuşi. Apoi… să-mi iau zborul spre Băneşti pentru Comemorarea a 100 de ani de la prăbuşirea lui Aurel Vlaicu!

Ne-am dat de cinci ori peste cap (la noi e mai greu puţin, nu e chiar ca-n poveşti) şi… la orele 10 netrecute fix eram la Bila! I-am mulţumit turuind mai ceva ca o coţofană (eram în plină formă, doar mă adusese mai repede ca gândul iar toamna fusese alungată de o primăvară însorită şi cu un cer mai albastru decât îl cerusem) […]

Continuare şi fotografii > > >

Un răspuns la „13 septembrie – Ziua Pompierilor din România

Lasă un răspuns

