CAP COMPAS: Rezervaţia Naturală Lac Sfânta Ana – Tinovul Mohoş (Prima zi)

15 august
Ajunşi la Lacul Roşu, am avut parte de o surpriză friguroasă: 11 grade şi vânt puternic… Cam răcoare pentru cort şi nici de stat pe afară (că doar asta ne doream, aer!) nu era prea plăcut. Cum prevăzuserăm o noapte de cazare la căsuţă sau chiar cabană, am luat împrejurimile la cercetat. O curte, aflată la marginea pădurii, ne era pusă la dispoziţie, cu mare ospitalitate – pentru a ne instala cortul şi a face un grătar… Am făcut cale întoarsă, pentru a ne reorienta şi reevalua situaţia nu prea colorată… Mai încercăm!
Un indicator ne arăta câteva căsuţe primitoare, la numai câteva sute de metri, mai sus de lac. Buuun, hai să vedem! Şi am văzut: mulţi copaci, un pârâiaş (în care am aruncat un ochi,doi, pentru a-l căuta de peşti – nu s-au arătat, dar cred că erau!), iar copaci, lacul (o dată, de două ori, de cinci ori…) din diferite poziţii şi din ce în ce mai departe… Până când, cu frigul în oase,

Continuare/Continuer > > >

pe O mână de cuvinte

2 răspunsuri la „CAP COMPAS: Rezervaţia Naturală Lac Sfânta Ana – Tinovul Mohoş (Prima zi)

Lasă un răspuns

