Când stăpâna nu-i acasă…

doarme pisica pe masă!… (Adică… eu: Fluffy!)

Stăpână-mea a plecat (iar) la hoinărit, aşa că profit din plin! Când e acasă, n-avem loc amândouă la calculator – nu mă lasă nici să scriu, nici să alerg „şoricelul” după cum aş vrea, nici să dorm (mă înghionteşte de visez că mă bat cu toţi balaurii!)

Când m-oi trezi, înseamnă că şi-a găsit iar ceva de scris şi m-a dat la o parte!

Să aveţi o zi bună!

14 răspunsuri la „Când stăpâna nu-i acasă…

    • Da, da, ţine-i partea, eram sigură! Trebuia să fac masa de calculator mai mare… Chiar îi place şi chiar numai acolo ar sta, de n-am loc să dau cu mouse-ul! Acu’…o las să-şi facă de cap…până mâine. Mulţumesc de urare, aşa să fie, că o să vă povestesc!

    • Cum să nu-i țin partea unui biet suflet fără apărare, pe care stăpâna îl urgisește și-l alungă de la locul său preferat?

    • Aoleu!!! Fluffy, las’ că mă mut io cu tastatura pe jos că altfel mă dă Mugur pe mâna Poliţiei Animalelor! Şi nici nu te-a auzit cum miauni!

    • Aaa, nici nu m-aş fi gândit că ai fi hain! Îmi dădeai ocazia să dau ochii cu ei şi să le spun vreo două! Oricum, mâţa s-a întins şi mai bine…

Lasă un răspuns

