CAP COMPAS: CHEILE BICAZULUI

Înainte de toate…SIMT. Înainte de a vedea, înainte de a auzi, înainte de a gândi, SIMT! Bucuria îmi poate fi enormă, dezamăgirea îmi e însă CUMPLITĂ! Când plec la drum, priorităţile mi se stabilesc în funcţie de ritmul inimii, în funcţie de ce simt, când mă gândesc la ceva. Aş fi vrut să văd fabrica de avioane de la Bacău, dar, cum nu ştiam adresa, am amânat pentru „nu se ştie când”. Piatra Neamţ, însă, era, doar bicaz00061prin nume, un punct esenţial al călătoriei noastre… Iniţial, ar fi trebuit să mergem pe Braşov, spre Lacul Roşu şi să revenim pe acelaşi drum. Uitându-mă pe hartă, am văzut cât de aproape pare a fi Piatra Neamţ şi am cerut ca măcar să avem în vedere un drum până acolo. Între timp, traseul a fost schimbat şi urma să trecem chiar prin Piatra Neamţ! Mare mi-a fost bucuria! Ei bine… Cu atât mai cruntă avea să-mi fie dezamăgirea…

Continuare/Continuer > > >

Lasă un răspuns

