Transfăgărăşan vs Transalpina

Visam de mult timp să merg pe Transfăgăşan… Nu îmi făcusem planuri, iar când R. mi-a spus, printre îmbucături:

– Vezi că te-am trecut pe listă pentru Transfăgăşan!

Am fost luată complet prin surprindere:

– Ce-ai făcut? Ce-i aia? Ce listă? Cât costă? (de parcă mai contează!) Nu ştiu despre ce vorbeşti, dar e Transfăgărăşanul, aşa că, mulţumesc mult, MERG!

Era excursie organizată, un grup mare, cazare la grămadă, la Mănăstirea Sâmbăta de Sus (mănăstire brâncovenească din secolul al XVII-lea, una dintre cele mai frumoase pe care le-am văzut – nu am văzut  prea multe), Vidraru îl mai văzusem dar… cum să spui nu, unei asemenea invitaţii?!

Continuare/Continuer > > >

6 răspunsuri la „Transfăgărăşan vs Transalpina

  1. Pingback: Inflaţie de regi | Hipertensiv·

  2. @ Buna dimineata !
    Excelenta alegere a facut ” R ” !!!
    Sunt convins ca nu ati regretat !
    Spre stiinta, eu nu numai ca am fost acolo dar, am si lucrat la constructia drumului strategic” TRANSFAGARASANUL ” !!!
    ” Era o vreme cand…..”
    ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/03/27/ )
    in cativa ani s-a construit cel mai de sus DRUM printre MUNTI
    iar acum, in 23 de ani nici macar la CAMPIE nu s-a terminat COMPLET AUTOSTRADA SOARELUI !!!
    O zi frumoasa !
    Aliosa.

    • Bună dimineaţa şi de aici! Ai de ce fi mândru când te uiţi la el, mai ales că este unul dintre obiectivele obligatorii pe lista oricărui român… Ai dreptate, mă uit la Autostrada Soarelui, veşnic neterminată… Cum se poate numi autostradă chestia aia făcută din plăci lipite prost?! Multe străduţe sunt mai bine făcute decât acea autostradă cu pretenţii… Ploieşti – Bucureşti, deşi neterminată, îşi poartă mult mai bine numele…

Lasă un răspuns

