Răsărit la Mărăşeşti

Mi-am luat cort! Ah, v-am mai spus? Ei, atunci, vă spun altceva: „Mi-am luat cortul la spinare!”

… şi am plecat la drum: Cheile Bicazului – Lacul Sfânta Ana.

Pentru început, iată câteva fotografii din dimineaţa de 15 august (ora 06:18), când soarele ne-a zâmbit şmechereşte pentru a-şi lua apoi rămas bun, lăsându-ne pradă frigului…

11 răspunsuri la „Răsărit la Mărăşeşti

    • Mulţumesc pentru urare, sper să poată fi aşa… Cât despre cort, trebuie să mărturisesc că, după cele pătimite (vă voi povesti curând), mă voi gândi de cinci ori înainte de a-l instala… Cred că prefer nişte „pereţi” ceva mai solizi între mine şi…natură.

Lasă un răspuns

