CAP COMPAS: PARIS (Episodul 2)

LA TOUR EIFFEL

A sosit şi clipa în care trebuia să răspund la una dintre cele mai grele întrebări…
– Ce vrei să vezi, înainte de toate?!
Ei asta-i! Să aleg? Cel mai simplu, când nu ştii ce să faci, pus în faţa unei oferte prea bogate, e să nu te gândeşti. Eu, cel puţin, aşa procedez. Răspunsul m-a surprins, aşadar, la fel de mult ca pe ceilalţi:
– Turnul Eiffel!100_0198
Privirea bănuitoare a lui C. mi s-a părut îndreptăţită. Ca şi întrebarea…
– Ce să faci ACOLO?!
– ?!… Să… URC?!
– Şi în afară de asta?
M-am gândit, m-am răzgândit…
– Să… văd Parisul de sus?
– Şi…altceva?
Este adevărat că, în mod normal, aş fi avut măcar un motiv, oricât de mic, oricât de ascuns, chiar şi mie însămi, altfel cum să fac eu, tocmai eu, ce face toată lumea? ! Ei bine, de data asta, chiar nu exista un alt motiv. Poate doar pentru că era mai simplu, dintr-o mare de tentaţii, să nu aleg, ci să încep cu ceva…uşor.

Continuare/Continuer >>>

Lasă un răspuns

