CAP COMPAS: PARIS (Episodul 1)

„Scăpată” în Paris, nu aş fi ştiut de unde să încep… Aşa că prima noastră grijă a fost să… mă orientez. Cum? Simplu! Obiectivele turistice, nici o grijă, aveam ghid „personal”, pe C.. Dar pentru toate câte îmi umblau mie prin cap… Ne trebuia cineva cu mai multă „vechime” ]n domeniu… Am apelat, bineînţeles, la R.

Ca să încep cu ceva uşor, pentru că erau peste tot (un „peste tot” foarte bine ascuns de mine pe atunci), am întrebat:

– Unde găsesc un „Disquaire”?

– E unul aici, aproape. (Şi explică, adresându-se lui C. Logic, eu eram picată de pe altă planetă…)

– Şi „Virgin”?

– Sunt mai multe, la care vrei să ajungi?

– (Ups!) De unde să ştiu, că nu ştiu unde sunt?

Continuare/Continuer>>>

Lasă un răspuns

