Eu şi…112 (Liftuleee!…)

Ei, da…că şi acum mârâi când dau nas în nas cu el…
Locuiesc într-un bloc cu două lifturi (două scări… două lifturi), am crescut aici, am avut, cum s-ar spune, timp să învăţ a mă descurca cu ele… Ştiu să ies dintr-un lift, dacă rămâne blocat, cu o condiţie, însă: Să nu fie exact între două etaje, că atunci, singură şi de capul meu, nu ies nici rugată! Relaţia mea cu lifturile, în general, şi mai ales cu cele două prin care copilărisem, era excelentă. M-am blocat? Nu-i nimic, ies cât ai zice peşte! Dacă nu găsesc maneta, bat în uşă, până la urmă trebuie să iasă cineva, nu? Iar chei, au câteva persoane din bloc, aşa că e foarte simplu.
Asta până când a fost modernizat unul dintre ele… Frumuşel, nou (în bloc), dar cam… suspect, pentru preferinţele mele. Uşi de metal ce par greu de deschis, iar spaţiul dintre perete şi lift…inexistent,aproape. Îi dau târcoale, îl întreb (el…mut şi rece!), îl ciocăn…Prind echipa de montare şi întreb direct:
– Din ăsta… cum IES, în caz că se blochează?
Iar răspunsul, a venit la fel de direct:
– Nu ieşiţi!

Continuare/Continuer>>>

Un răspuns la „Eu şi…112 (Liftuleee!…)

Lasă un răspuns

