CAP COMPAS: PARIS (Episodul…Pilot)

Unde dai şi unde… crapă!…Aş fi vrut ca astăzi să ne plimbăm pe Transfăgărăşan, dar… N-a fost chip să găsesc înregistrarea, deşi am scotocit peste tot!

În schimb, mi s-a strecurat în mână, altceva. Ceva ce nici măcar nu îmi propusesem a posta aici: primele mele încercări în Video Movie Maker – fotografiile din Paris şi Rouen…

Nu v-aş putea spune niciodată întreaga poveste, pentru că ar fi enorm de multe de spus… Nu v-aş putea spune nici măcar motivul pentru care am ajuns acolo, pentru că ar fi imposibil de explicat…

Se spune că lucrurile au valoarea pe care le-o dăm noi înşine. Nu am mers să văd PARISUL, ci…PARISUL! Aţi sesizat diferenţa? Nu, nu aveţi cum… Fiecare dintre noi caută …CEVA. Dar fiecare dinre noi caută…ALTCEVA…

În mod clar, nu am mers ca…turist. Detest excursiile organizate, ghidajul, vizitele în grup organizat… Nu mă pot integra (şi recunosc), în măsura în care trebuie să renunţ la a vedea lucruri care pentru mine au un farmec cu totul aparte, pentru că… majoritatea au mai văzut, sau nu par interesaţi să vadă… Cu riscul de a fi considerată „sălbatică”, nu pot, pentru că, în momentul în care renunţ, ceva se rupe… Şi totul îsi pierde orice farmec, iar bucuria e… făcută praf.

Din fericire, viaţa, uneori, le aşează pe toate să iasă… exact aşa cum avem nevoie. În facultate, am mărturisit unei bune prietene că, dacă va fi să ajung vreodată la Paris, cu ea aş vrea să fiu, nu cu altcineva. De ce? Simplu! E persoana care ştie că sunt „hai-hui”  şi a ştiut, întotdeauna, să -mi accepte „rătăcirile”. „Tu”, i-am spus, „dacă îţi spun : fac dreapta! Mă laşi în pace, te învărţi şi mă aştepţi, dacă n-ai chef să vii cu mine… ”

Ei bine, tocmai aşa s-a întâmplat…

Libertate totală… N-am făcut decât… tot ce m-a tăiat capul! Plecarea însăşi a fost curată nebunie! Nu era nici momentul, nici cazul, iar cei din jur, cu foarte puţine excepţii, au făcut tot posibilul să mă convingă să renunţ la idee. Pentru mine, însă, era… „Acum, sau nu se ştie dacă va fi  vreodată!”

Continuare/Contiunuer>>>

5 răspunsuri la „CAP COMPAS: PARIS (Episodul…Pilot)

  1. Pe Transfăgăraşan am fost de trei ori, de fiecare dată în calitate de şofer. Adică om cu dreptul la imagini furate cu coada ochiului. Am în plan o viitoare experienţă ce unora le-ar pare puţin nelalocul ei. Să mă răzbun pentru cele trei rateuri şi să fac drumul cu cortul în spate, la pas. Cât despre Paris, am fost de două ori dar spre surprinderea multora am să spun că nu am rămas tocmai impresionat.Cei drept una din vizite venea după ce parcursesem cu nava drumul dintre Bordeaux şi Rouen , pe Sena.Posibil să fi avut şi aşteptări prea mari de la „oraşul luminilor”. Aştept să văd ce scrii tu şi poate-mi schimb părerea. 😆

    • Nu am pretenţia să îmi propun asta… Vă propun însă, un unghi din care nu l-aţi văzut, până acum – cel din care l-am privit eu. Iar dacă asta va face să-l priviţi puţin altfel, în final, mă voi declara mulţumită.

  2. Tare-mi mai place cum ai început povestioara asta! Prin Rouen n-am pus piciorul, dar prin Paris… ehe! Așa că episodul ăsta pilot și-a făcut treaba – m-a prins de nas. clar! 😉

  3. Mi-a placut unghiul si prisma dvs… am locuit 8 ani la Paris, asa ca va înteleg despre excursiile în grup… 🙂 Long story, short: Paris sera tjs Paris! 🙂 Salutari toulousene si numa’ bine! à+! 🙂

Lasă un răspuns

