Eu şi…112

Ehe… Poveste lungă, împletită cu dragoste şi respect, pentru una dintre cele mai „tari” invenţii ale umanităţii, după mintea mea creaţă… De ce dragoste? Pentru că există! De ce respect? Pentru că fac! Am ratat cu succes momentul înfiinţării acestui serviciu (în România), aşa că nu voi face istoria lui, ci mai mult a mea; o istorie a peripeţiilor mele, cu EI, cei de la capătul firului…

Primul contact, a fost aproape copilăresc, pentru că ştiam că există, dar nu ştiam foarte bine …la ce folosesc!

Plecaţi la joacă pe la munte, un prieten şi-a luxat mâna pe pârtia de schi. Nimic grav, se ţinea foarte bine pe…picioare, deci nu era nevoie de ambulanţă – ne gândeam noi. Mai ales că nu era singurul şofer şi nici nu-şi dorea să dea ochii cu vreun medic. Pe seară însă, mâna s-a apucat să crească – încet, dar foarte sigur! Am început să dăm din colţ în colţ:

– Mergem la spital!

– Care spital?

– La Urgenţe, normal!

– Perfect. CARE spital de Urgenţe?

– Păi…Nu ştiu!

V-aţi dat seama că eram cam în pom… Ştiam noi multe dar…încotro? Seara se făcea noapte…

– Gata, ştiu! (Eu, cu ideile mele!) Sunăm la 112!

– Şi…ce spunem la 112?

– Asta nu mai ştiu…

Bun. Ştiam că e număr de urgenţă. Aveam o urgenţă! N-aţi ghicit! Urgenţa noastră nu era mâna ruptă a omului, ci… faptul că nu ştiam unde să ne ducem! Ne-am gândit… M-am gândit, că pe mine picase să încropesc la repezeală un crâmpei de dialog (nu eu aveam idei deştepte?)… şi am sunat. Nu, NU eu! Adică, după ce că venisem cu ideea, tot eu să sun? Aşa că nu voi relata decât ce am auzit (aproximativ):

– Bună seara! Avem un prieten care şi-a rupt mâna, ne puteţi spune la ce spital să-l ducem?

Continuare / Continuer>>>

Lasă un răspuns

