Vizită la ISU Prahova

Astăzi, vă invit la…film. Copiii îşi vizitează bunii prieteni… pompierii!

Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Şerban Cantacuzino” Ploieşti

Vizionare plăcută!

Material video realizat
pentru
resboiu.ro
(LuneBleue)

8 răspunsuri la „Vizită la ISU Prahova

  1. Pingback: Fractură logică. | Gară pentru doi·

    • Mamă ce era să-l resping că nu mă prindeam ce-i cu el! (Cred că e cazul să dau cafeaua pe gât…)Acu’ vă fac o vizită, aduc şi cafeaua!

  2. Frumos! M-ai făcut să-mi amintesc de anii de liceu, când, la premilitară, făceam exerciții de stingerea incendiilor în unitatea de pompieri a localității mele! Mi-a fost de folos mai târziu!

    • Mă bucur să aud asta! Instrucţia mea a fost incompletă, din păcate… N-am făcut decât un trimesctru de PTAP, nici pasul de defilare n-am apucat să-l învăţăm!…

    • Eu am fost mai norocos! Existau și competiții, până la faza județ, iar echipa din care făceam parte a avut șansa de a lua premiul I pe județ, înaintea unor licee cu tradiție, precum cel sportiv din Târgoviște! Eu am învățat în Pucioasa, liceul nostru fiind foarte bine cotat la acea vreme!

    • Chiar ai fost norocos, e o experienţă ce merita trăită! Din fericire, se mai organizează competiţii şcolare, uneori. În funcţie de bugetul disponibil, care e din ce în ce mai limitat…Dar, de câteva ori pe an, îşi deschid porţile şi cei mici le mai fac o vizită, cu şcoala sau cu părinţii. Măcar atât… să ia la cunoştinţă…

    • Eu regret anumite schimbări din armată, dar nu-mi permit să le comentez. Stagiul militar era benefic tinerilor!

    • Eu n-am apucat să trag cu arma şi nici să pot uniformă, dar sunt absolut de acord cu tine. Cu toate minusurile de rigoare, avea ceva ce astăzi nu mai e de găsit, iar asta se vede şi se simte.

Lasă un răspuns

