CAP COMPAS: SULTANA

Lacul Mostiştea
Sultana Malu – Roşu
Comuna Mănăstirea Jud. Călăraşi
07 IULIE 2013

De Sultana…am auzit într-o seară, din pură întâmplare. De fapt, nici n-am auzit, mai potrivit ar fi… “am văzut”, când C. mi-a arătat câteva fotografii. Un…lac. Dar deloc unul ca oricare altul! N-am gândit decât : “Când şi cum ajungem?” Dar stai, că mai e ceva! Un SIT ARHEOLOGIC! În fotografii… un schelet, dacă îmi amintesc bine, o intrare a …ceva… Oameni… Dar nu aveam loc prea mult atunci, să caut a dezvolta subiectul. Mintea îmi era ocupată cu tehnici de memorare apte să-mi sădească în cuget noua destinaţie apărută pe listă…

Continuare/Continuer>>>

Lasă un răspuns

