Nominalizări

Am avut o surpriză imensă, când La Fée Blanche   m-a nominalizat… Aproape că nici nu ştiam despre ce este vorba! Între timp m-am mai documentat… Iată deci că, acum, îmi pot face datoria… sau aproape!

Muţumesc mult, Fée Blanche, deşi mi-ai dat de lucru, mă bucur că îţi place pe aici, pe la mine!

“A BOUQUET OF THREE AWARDS”

ImagineImagineImagine

Regulamentul cere să spun 7 lucruri despre mine.  Şapte?! Să vedem…

1. M-am născut pe Terra, cu 98% sânge de român în vene (2% probabil amestec)

2. Încerc să nu ratez clipa, fără ca asta să însemne că sunt gata să mă arunc în apă rece şi adâncă doar pentru a vedea cum e

3. Ador limba română, chiar dacă adesea mă încurcă

4. Îmi plac aproape toate animalele

5. Nu-mi place să fac plajă

6. Ador să pescuiesc (deşi îmi plac animalele)

7. Îmi e frică de cutremure şi de prostie…

Acum…partea cea mai grea, şi anume… nominalizările mele. Îmi pare rău, dar ele nu vor fi! Sunt multe bloguri pe care le urmăresc cu plăcere, nu aş şti pe care să le aleg, fără a nu rămâne multe pe care aş regreta că nu le-am numit… Nu am apăsat Follow la întâmplare, aşa că toate aceste bloguri ar fi nominalizate aici… Cândva, probabil voi putea face eventuale nominalizări. Deocamdată, mă opresc aici.

Un răspuns la „Nominalizări

Lasă un răspuns

