Cap compas: Sfântu Gheorghe

De foarte multă vreme mi-am promis că voi scrie despre Sfântu Gheorghe… Ba de una, ba de alta, abia acum am reuşit să o fac. Pentru că este o decizie luată cu atât de multă întârziere, îmi voi permite să fie prima postare pe acest blog.
De ce tocmai Sfantu Gheorghe? Pentru că a fost o dorinţă. Una dintre cele mai mari… Să vă explic: ador Delta Dunării. Întotdeauna am spus că, dacă e să aleg între mare şi munte, aleg, cu siguranţă, muntele. Dar, între munte şi Deltă…tare îmi e că aş alege Delta, fără a sta măcar o secundă pe gânduri!
Între toate acestea însă, există un loc anume, în care mi-am dorit să ajung – acolo unde Dunărea se varsă în mare! Pe unul dintre braţe, nu ştiam încă pe care anume, dar în acel loc, exact la locul întâlnirii dintre cele două.
După mulţi ani în care…

Continuare şi fotografii >>>

Continuer (+photos)     >>>

Lasă un răspuns

